tisdag 26 maj 2009

Praktiken på riksdagen

Som jag skrivit förut så praktiserade jag på riksdagen. Det var vecka 20 tisdag till torsdag.
Väldigt lärorikt var det.
Jag fick gå omkring och se allt vackert, fick vara med på en av de guideade turerna, se på debatter i plaeningssalen, vara med på seminarium, vara med på runtringar-kväll, sitta med å läsa olika rapporter,
Sen så fick jag träffa en massa trevliga personer. Och satt å pratade en del politik (bland annat minoritets och urbefolkningars).
Alla var så trevliga.
Det var väldigt vackert.

Den första dagen handlade jag på mitt favoritbageri. rekommenderar alla som är i Gamla Stan att handla där. Gott, utan tillsatser å en massa socker. Och bra priser. Naturbageriet Sattva, det är ett ekologiskt bageri. På Stora Nygatan 6.

På den sista kvällen tog jag mig en promenad och tog en massa fina foton i Gamla Stan och lite runt om.

Det var riktigt skoj att vara där. Och inspirerande var det.

Inga kommentarer: