lördag 2 januari 2010

mitt år som vart..

Jag ska väl göra som många andra... sammanfatta året som vart...
*Blev omvald som CUF Norra Älvsborgs distriktsordförande, CUF Vänersborgs avdelningsordförande, Centerpartiet i Uddevallas kreststyrelse.
*Var på min första partiestämma, där TV var å filmade... så jag hamnade på TV-rutan utan att veta det... hihi...
*Praktiserade i riksdagen.
*Avsagde mig mina uppdrag i Centerpartiet i Uddevalla.
*Anordnade en demostaration för HBT-personers rättigheter i världen.
*Flyttade från mina kombosar (vänner som bor ihop) i Uddevalla till en liten ettan i Trollhättan.
*Började högskolan (samma dag som flytten).
*Tog körkort.
*Kandiderar till valet i kommun (Trollhättan) och region (Västra Götaland) och riksdagsvalet. (blir spännande att se hur allt går...)

*Åkte på massa roliga kurser å träffar med centerpatrtiete, CUF och Centerkvinnorna.
* Träffade massa härliga personer...
*Blev förbannad över politiska händelser och glad åt andra... Och förvånad över saker som fortfarande inte hänt...

Inga kommentarer: