söndag 11 april 2010

Centerpartiets HBT-nätverk

Igår var jag på en träff med Centerpartiet här i Trollhättan och Vänersborg. Det var för valet, för oss kandidater skulle utbilda oss. Men hade det inte vart för det så hade jag åkte till Stockholm och vart med på Centerpartiets HBT-nätverks årsmöte. Men tyvärr så kunde jag inte vara med. På årsmöte beslutades om vad vi ska göra under det kommande året. Så som att bland annat vara med på PRIDE. Det beslöt även om en del formalia, så som vilka som ska sitta i ledningsgruppen. Så jag säger grattis till Tobias Gillberg som är den nya ordföranden, omval på Gustav Andersson, Stockholm och Kenht Carlsson, Falun. Och så vill jag tacka för förtroende att jag blivit nyvald. Känner mig hedrad och glad.

Står om det på Qx.se http://www.qx.se/samhalle/13809/tobias-gillberg-leder-centerns-hbtnatverk

Inga kommentarer: