söndag 18 juli 2010

Fallens dagar


Här är en bild på mig när jag står i Centerpartiet i Trollhättans RUT-lotteri tält som vi hade nu under Fallens dagar. Tre härliga dagar med mycket sol, en gnutta regn å idag lite blåst, men med mycket sol. Å så klart en massa människor, marknadsstånd, god mat, lotterier (jag köpte ingen lott), uppträdanden å musik. Plus några karuseller å så för lite mindre barn.
Flera av oss partier var också ute och kampanjade. Jag vet inte hur det gick för dem andra.
Men för oss i Centerpartiet gick det bra.
Jag hade flera intressanta samtal med både andra partier, men även med andra människor som inte är med i nåt partiet

Just nu sitter jag i min lägenhet och avnjuter avslutningen med fyverkirier från mitt fönster. Bor högst upp i huset, så jag har bra utsikt. :P

Inga kommentarer: