söndag 30 mars 2008

Dagen som vart och lite från gårdagen...

Igår var det ju avdelnings årsmöte för mig. Jag blev omvald som ordförande. Therese blev omvald som vice ordförande. Och vi fick en ny kassör. Välkommen Emmelie!

Idag var jag på distriktsårsmöte. Det var ett rejält gäng från Färgelanda (Vi var i Färgelamda...), några från Gestad och några från Vänersborg (jag tillhör Vänersborg...), en från Orust och Ida Karlsson från Förbundstyrelsen. Ida är vår kontaktperson och sitter med i vår valkommitte.
Vi hade de vanliga årsmötesförhandlingarna. Då blev jag vald till ny distriktsordförande.

Tack för förtroendet! Jag ser fram emot ett nytt CUF-år. Detta kommer att bli kul.

Sen så åt vi pizza, hade musiktävling och Boule-bowling. (Det är en sport som nyligen kommit till Sverige, och är en kombination av bowling och boule...) Sen så var det innebandy för dem som ville...

Inga kommentarer: