söndag 8 juni 2008

Äntligen hemma!!!!

Det har vart ett härligt slut på denna veckan, på torsdag kom min pappa och hälsade på mig (bor inte hemma under sommaren, på grund av sommarjobb...)... han åkte på fredag och strax innan det, så kom min älskling och hälsade på mig... Sen på lördag efter jobbet så tog vi det lugnt och av en ren slump så såg vi att det skulle gå ett tåg hem till Uddevalla, som vi tog. Så nu sitter jag hemma i lägenheten för en gångs skulle. Snart ska vi till affären och köpa nåt gott att äta idag.

Får passa på att be er läsare om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag. Men jag har bara tillgång till Internet på jobbet och på biblioteket, och de stänger nästa alltid innan jag hinner att sluta jobbet för dagen... Hoppas att ni kan ha översede...
Ha det!

Inga kommentarer: