lördag 6 februari 2010

Centerpartiets Kommundagar

Det är många tankar som är i huvudet nu... skola, politik och så smälta alla intryck från en hittills mycket trevlig helg med ca 400st andra centerpartister Centerpartiet har haft sina Kommundagar i Göteborg från igår tills idag. Kortfattat kan jag säga att det var mycket matnyttig information, lobbyster var där, god mat, dans, viktiga och trevliga personer. Och sist men inte minst gamla och nya vänner.
Några saker som dock är värda att nämnas också är att jag känner mig stolt över att vara med i detta parti Med så härliga människor och en så fabulous partiledare. Maud Olofsson, Anders Flanking, våra minstrar och många andra satte huvudet på spiken flera gånger.

Men nu är jag riktigt trött så det får bli en relativt tidig natt. Säger god natt och ska göra mig iordning för sängen.

Inga kommentarer: