lördag 18 augusti 2012

Sista dagen

Igår gjorde min sista dag på jobbet som städerska hos Renta Städ i Kalmar. (Det var ett sommarjobb.) Men vi har sagt att blir någon sjuk eller att de behöver någon som rycker in lite kort och snabbt så ringer de mig. Nu till hösten ska jag börja studera på Linnéuniversitet i Kalmar. Där ska jag läsa meda och kommunikationsvetenskap. Men först blir det en veckas ledighet. Blir gott att börja plugga igen efter nästan ett år då jag har mest jobbat. Men såklart kollat över och fixat med lite rester och en hel del politik också.

Vill tacka Renta Städ med min chef, arbetsledare och kollegor för en härlig sommar! Nu laddar jag inför hösten.
Avslutar nu detta inlägg med att säga att jag hoppas att ni haft en härlig sommar som gett er ny energi inför hösten. Nu ska jag och min sambo ta en promenad. Ha det och sköt om er!

Inga kommentarer: