söndag 19 maj 2013

En vecka utöver det vanliga

Det har vart en vecka utöver det vanliga. För som de flesta av mina veckor är så fylls de av plugg, mer plugg, politik, sambo liv, årstidernas växlingar. Numera även ett extra jobb och åter igen träning.
Men denna veckan har de politiska mötena förgyllts. Det började med lunchträff i tisdags då jag satt snett mitt emot integrationsministern Erik Ullenhag och i fredags, satt jag sida vida sida med Folkpartiets partiledare och tillika utbildningsminister och vice statsminister Jan Björklund.
Så ja, denna veckan har vart lite utöver det vanliga. På detta så har min sambo fyllt 28 år idag. Vilket firades med en fest i goda vänners sällskap igår å våffelbrunch idag.
Nu tar dock denna veckan slut om 30 minuter. Så jag skall nu göra mig i ordning för natten. Sov så gott allihopa!

Inga kommentarer: