söndag 5 maj 2013

Sol och oerhört stort tack till Carina, Helen och Hans!

Nu har det vart några dagar med riktigt härligt väder. Som idag gick jag ut med bara ett linne å en tröja. Vissa dagar har jag å sambon tagit med oss termosen ut för att plugga i den sköna solen. I och med att jag under de senaste två veckorna jobbat 2 pass å gjort två tentor så har det vart en hel del. Så igår efter tentan så var det först möte och sedan en öl ute på en av Linköpings härliga uteserveringar. Det känns verkligen som sommaren är på väg när man ser hur alla människor kommer ut och alla härliga uteserveringar öppnat.

Ett extra stort tack till Folkpartiet Linköpings kommunalråd Carina Boberg som klämde in mig mellan alla möten för att hjälpa mig med mattematiken och svärmor Helen med sin man Hans som åkte ända från Uppsala till Linköping bara för att hjälpa mig med metodiken, matematiken och statistiken inför min tenta igår. Oerhört stort tack till er tre! Det betyder verkligen jätte mycket för mig!

2 kommentarer:

Carina Boberg sa...

Tack själv, det var roligt att ha mattelektion igen

Ingrid Gustafsson sa...

Roligt att höra! Du var en mycket bra mattelärare.Känner att jag förstod de olika sakerna vi tog upp.