torsdag 7 juli 2011

Förlåt... Jobb o Almedalen.

Förlåt förlåt förlåt.... åter igen så har det ta en tid innan jag skrivit på bloggen. Jobb, sommar å plugg har kommit ivägen.

Men men här kommer lite tankar i alla fall.
Almedalen står i fullblom av politiker och lobbyster i detta nu. Har försökt hänga med lite emellan varven med jobb, plugg å sommar... men det har la gått sådär. Ska spana in det lite mer om en stund.

Som jag nu har nämt flera gånger så har jag fått sommarjobb. Eller rättare sagt två sommarjobb å fick erbjudande om ett till. Men va tvungen att tacka nej, skulle ha blivit för mycket. Det är städjobb o bra betalt. Jag trivs jätte bra. Alla är så snälla. Å på ett av de ställen där jag städar så märks det verkligen att de uppskattar det, så det är så roligt att gå dit varje dag.

Inga kommentarer: