fredag 25 april 2008

Centerkvinno möte och en kall kväll...

Igår kväll var jag på ett möte med CenterKvinnorna i Norra Älvsborgs distriktsstyrelse möte. Jag satt med som representent för Centerpartietsungdomsförbund.
Vi satt på ett fik i Sollenbrun (kafet kaffekoppen, hette det om jag inte miss fel... de hade det väldigt myssigt, goa smörgåsar och mycket trevlig personal...)... Så vi åkte förbi där Annika Qarlsson (Centerkvinnornas förbundsordförande och riksdagskedamot) bor....

Det var en trevlig och intrresant kväll. Vi diskuterade en del och fick en lite introduktion, för att vi skulle ha mer under fötterna.

På vägen hem fick jag tyvärr ha vänte tid på en halvtimme, mellan den bussen från Trollhättan till Uddevalla till nattbussen, som jag skulle ta hem. Eftersom det var kallt ute, så försökte jag hålla värmen genom att börja gå i riktining som den bussen jag skulle ta. Så efter ca halva vägen var det typ 3 minuter kvar innan bussen skulle komma, då satte jag på busshållplatsen och så kom den varma bussen strax efteråt...
Hem juva hem...

Inga kommentarer: