onsdag 23 april 2008

Jag ber om ursäkt....

Förra veckan var jag på vårdcentralen 3 gånger, gjorde ett fjärde besök idag, för att operera min ena stortå. Den har krånglat hela mitt liv, från och till, men de senaste 2-3 veckor har den vart värre än värst. (Har nämligen haft nageltrång sedan födseln..)
Jag ska tillbaka till vårdcentralen på fredag, så att de kan kolla hur den läker och så.
Bedövningen har släppt, så det känns en del. Vilket har lett till att vissa stunder idag har jag varit grinig och lätt irriterad.
Och jag har märkt under de senaste veckorna att jag vissa stunder (när tån vart riktigt jävlig och gjort väldigt ont, eller bara allmänt irriterande) vart lätt irriterad, grinig och svärt mycket. Tur att man under några av dem värsta stunderna vart ensam och svor åt TV:n...
Så om någon råkat haft oturen att träffa mig under en av dem stunderna, så ber jag om ursäkt.

Inga kommentarer: