söndag 4 juli 2010

CUF Summercamp & Almedalsveckan

Under veckan som kommer så kommer jag inte att blogga så mycket eftersom jag åker imorgon bitti till CUFs Summercemp som i år ligger mit i Almedalen under Almedalsveckan. Så vi vara med och lyssna på flera av föredragen som kommer att hållas under veckan.

Jag ser fram emot denna vecka fullsmockad av intressanta föredrag, intressanta människor och föreningar/ företag, nya och gamla bekanta/ vänner.
Det blir min första resa och vistelse på Gotland. Har hört att det är väldigt vackert där. Att döma av de bilder jag sett så är det vackert.
Så jag tar med mig kameran för att ta kort på allt vackert och det som händer där.

Almedalens officiella hemsida
http://www.almedalsveckan.info/

Så har en bra vecka!
Det tänker i alla fall jag ha :P

Inga kommentarer: