lördag 1 september 2007

Partistämman, insperation och Farmor.

Såg underdagen en del av partistämman i Kalmar på TV:n. Det jag såg så var det mycket bra. och jag blev väldigt stolt över att vara både centerpartist och CUF:are. Men framför allt för att vara CUF:are. Det var många från CUF som gjorde bra ifrån sig och sa bra saker. Säger bara en sak. Kör hårt!
Såg också en tillbakablick när de visade Magnus Anderssons och Maud Olofssons tal. Magnus, det gjorde du jätte bra. Tyvärr såg jag bara lite av Mauds tal. men det jag hörde lät bra. Farmor ropade att maten var klar... Sitter hemma hos henne nu. Och mina två småsystrar är också här. Vi hade den äran att prata lite politik underdagen. Det som var det roliga med det, är att vi var överens. Så vi häll på att prata om hur de ska gå till väga.
Tidigare imorse medans jag fortfarande var hemma hos pappa (som jag åkte till igår...), så såg vi en del på det också.... (gick tydligen i omgångar...) så gav det mig inspiration till att försöka påverka ännu mer i min hemkommun.
Men nu ska jag snart gå tillbaka till de andra, vi pratade om att spela nåt spel.

Inga kommentarer: