fredag 21 augusti 2009

Det fortsätter att rulla på...

För ett litet tag sedan skrev jag ju att jag håller på med körkortet och sökt till högskolan.
Vill bara medela att jag klarade uppkörningen i förrgår, så jag ska bara fixa teoriprovet, sen så har jag körkortet.
Och att jag har kommit in på högskolan och allt inför det är fixat. Ska bara köpa lite kursliteratur och så är det själva flytten. Flyttar samma dag som skolan börjar... 1/9. Ska börja en linje som heter Samhäll, hav och sjöar. En utbildning på 3 år, 180 poäng, heltid på dagtid. På Högskolan Väst i trollhättan, med samarbete med Göteborgs Univeristet. Så det blir deltids studier i trollhättan och deltids studier i Göteborg.
Och det med flytten, blir inte så långt... Från Uddevalla till Trollhättan... En bussresa på ca 30-45 minuter, beronde på vilken buss och väg man tar...
Så jag ser fram emot 1/9.

Inga kommentarer: