måndag 3 augusti 2009

Jag vet och lite till...

Jag vet att jag inte skrivit så mycket på bloggen som jag hade tänkt...
Och än en gång... förlåt...
Men det är mycket på G nu... Har jobbat en hel del helger, sedan pluggar teori å övningskör... snart färdig med körkortet. söker mer jobb och så får vi se hur det går med det med högskole studier till hösten...
På det ska man hinna med familj å vänner... Å sedan kan det vara trevligt att någon gång ibland städa lite också...

Men men när jag tänker efter så känns livet riktigt bra... känns som om allt rullar på fint.. Bara det att lite mer jobb eller högskole studier hade inte skadat...
Men det fixar sig nog det med...
Det brukar det göra... :P

Snart drar hösten igång, med alla dess möjligheter å alla dess ny starter för de som börjar i skolan, kanske rent av en ny klass eller ny skola, för alla de som börjar på någon högskola eller universitet... sedan en massa trevliga träffar och annat skoj att se fram emot... Med andra ord: En ny höst och en massa nya möjligheter.

Inga kommentarer: