fredag 10 september 2010

Valspurt!

Åter igen var det länge sedan jag bloggade. Det har vart mycket med valspurten som nu börjat. Jag har vart på en massa kampanjande: debatt, skolbesök med bokbord medans Julia Färjhage tat debatter, klasspresentationer, cykelturnen till Vänersborg -den fortsätter imorgon runt om i Trollhättan och även nästa vecka... då är det Trollhättan och Brålanda). Tat emot skolelever i våran lokal i Trollhättan, något möte, svarat på frågor i telefon å så klart skickat valsedlar. På allt detta så är det ju skolarbete. Och i torsdags förra veckan bokade jag en resa upp till Umeå Pride. Och var med där, medans jag ändå var i Umeå passade jag på att hälsa på en vän som jag fick sova hos. Ett bra sätt att fira att man klarade omtentan, som jag gjorde onsdagen veckan innan.
Så nu ska jag återgå till arbetet här... Hämta tvätt och plugga innan jag ska iväg och kampanja ikväll. Ha det!

Inga kommentarer: