tisdag 1 januari 2008

2007/2008

Det ar manga som skrivit om aret som vart och aret som nyss har borjat... Sa nu ar det ocksa min tur...
Jag tycker att 2007 har vart ett roligt och larorikt ar. Men tyvarr har det ocksa vart mycket som vart hemskt och trakigt.
Nagot av det roliga: Mycket handelser med CUF. (Min forsta stamma och valet av ny ordforande, Magnus Andersson, Kampanjen... m.m), Nya vanner, Traffat min slakt, Jag och min kille flyttade ihop... sa den 2/1 har vi bott ihop i 1 ar , Uppmarksamheten pa valdet (tyvarr av en mycket hamsk anledning...).... m.m
Nagot av det trakiga o hamska: Att Burmas munkar och folk maste kampa sa ( jag bugar mig for dem...), valdet... m.m

Men nu vill jag se framat och hoppas att 2008 ar fullt av hopp och en massa skoj. Jag tanker i alla fall kampa vidare for mannskliga rattigheter, for mindre vold, for mer frihet o demokrati och mer forstaelser for andra manniskor... Min eld sloknar inte!

Inga kommentarer: